صادرات شیشه

انجام خدمات گمرکی در زمینه صادرات شیشه سکوریت

شفاف باشید، متفاوت باشید

بیش از 5 سال است که گروه بازرگانی سلام گمرک در زمینه انجام خدمات گمرکی و لجستیک کالای صادراتی علی الخصوص صادرات شیشه ( صادرات شیشه سکوریت )فعالیت می‌کند. تجربۀ این سال‌ها به ما نشان داده است که سرعت و قیمت منصفانه و آگاهی به قوانین گمرکی و بازرگانی در افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایت صادر کننده نقش بسزایی ایفا می کند. دقیقاً همین نگاه بود که باعث شد ما وارد عرصۀ انجام خدمات گمرکی و لجستیک در زمینه صادرات شیشه ( صادرات شیشه سکوریت )  شویم. به این امید که بتوانیم نقشی کوچک در بهبود و توسعۀ توسعه صادرات ایران عزیزمان داشته باشیم.

همراه شما

به سوی تجارتی عالی

+ 5 سال
+10 سال

تجربه کاری در زمینه حمل دریایی

+ 20 سال
+ 5 سال
صادرات شیشه سکوریت

مشخصات شیشه سکوریت

شیشه سکوریت، یکی از پرکاربردترین نوع شیشه است که در سال‌های اخیر با افزایش تولید مرغوب آن روبرو هستیم که این موضوع در صادرات بیشتر تاثیر مستقیم دارد.

شیشه‌های سکوریت با شیشه‌های معمولی تقریبا فرایند ساخت یکسانی دارند و فرق آن‌ها بیشتر در درون مراحل این فرایند است. به عنوان مثال، در مرحله گرما دهی، شیشه سکوریت مدت زمان بیشتری در این مرحله است و قالب گیر‌ی آن هم به طور کلی متفاوت از شیشه‌های معمولی است.

به دلیل فرایند تولید خاص این شیشه، مقاومت شیشه سکوریت در برابر ضربه نسبت به شیشه معمولی بیشتر است و دیر به دیر دچار ترک و شکستگی می‌شود. این ویژگی شیشه سکوریت، آن را برای استفاده در مکان‌های عمومی و پر رفت و آمد لازم می‌کند.

همچنین شیشه سکوریت در مقابل گرما مقاومت بالایی دارد و ایمن‌تر است؛ این نوع شیشه بر اثر اختلاف دما نمی‌شکند و یا دچار ترک نمی‌شود. مقاوم بودن شیشه سکوریت هم در برابر گرما و هم در برابر ضربه و البته تولید با کیفیت مراکز تولیدی در ایران، تاثیر مستقیمی در صادرات شیشه سکوریت به کشور‌های همسایه دارد.

با اینکه شیشه سکوریت از لحاظ شکستن، مقاوم‌تر و با دوام‌تر از شیشه‌های معمولی است، امکان شکستن آن وجود دارد. شیشه سکوریت در صورت شکستن به قطعات ایمن تقسیم می‌شود که این موضوع هم می‌تواند یک مزایا باشد.

در این قسمت نگاه خلاصه‌تری به ویژگی‌های شیشه سکوریت انداخته‌ایم:

مقاومت نسبی در برابر ضربه
مقاومت نسبی در برابر گرما و اختلاف دما
در صورت شکستن، به قطعات ایمن تبدیل می‌شود
قطر زیادی دارد
دوام بیشتر نسبت به شیشه‌های معمولی
با توجه به ویژگی‌های گفته شده، شیشه سکوریت یکی از پراستفاده‌ترین نوع شیشه در مکان‌های عمومی و پر رفت و آمد است. شیشه‌های مغازه، شیشه‌های دفاتر شرکت و در کل هر مکان عمومی دیگر بیشتر از نوع سکوریت هستند.

خدمات ما به شما

جهت بهبود فرایند صادرات کالای شما

سریع در صادرات کالا

ما در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ترخیص و ارسال کالای صادراتی شما اقدام میکنیم.

قیمت در صادرات کالا

ما با منصفانه ترین قیمت نسبت به ترخیص و ارسال کالای صادراتی شما اقدام می کنیم

آگاهی به قوآنین در صادرات کالا

ما با آگاهی در زمینه قوانین صادرات کالا به شما جهت پیش برد اهداف صادراتی کمک خواهیم کرد.

صرفه جویی در صادرات کالا

ما با صرفه جویی در زمان و هزینه های گمرکی و حمل به شما کمک خواهیم کرد.

صادرات ایران

صادرات شیشه سکوریت به کشورهای همسایه

ایران هر ساله به علت تولیدات مرغوب شیشه سکوریت، صادرات زیادی به کشور‌های همسایه انجام می‌دهد که سود خوب و یک منبع ارزآوری مهم است.

جنس‌های مرغوب و سابقه درخشان ایران در تولید شیشه، باعث شده که کشور‌های همسایه بیشتر واردات شیشه‌ها به ویژه شیشه‌های سکوریت را از ایران داشته باشند.

صادرات عمده شیشه سکوریت، تولید این محصول را نسبت به قبل بیشتر کرده و تولید کنندگان و مراکز تولیدی بیشتر از قبل تمرکز روی کیفیت این کالا داشتند؛ در نتیجه بازار رقابتی بین مراکز تولیدی مهم شیشه سکوریت در ایران به راه افتاده است. البته تجار خارجی بیشتر از تولید کنندگان ثابت شیشه می‌خرند. مگر اینکه دیگر تولید کنندگان تغییر زیادی در قیمت و کیفیت کالا خود بدهند.

بیشترین تقاضا برای شیشه سکوریت از ایران مخصوص دو کشور روسیه و ترکیه است و هر ساله بخش زیادی از صادرات شیشه سکوریت، به این دو کشور صورت می‌گیرد.

مراحل صادرات کالای ایران

صادرات شیشه

از گذشته، بین ایران و روسیه روابط تجاری و اقتصادی پویایی برقرار بوده است که امروزه این روابط بیشتر شده و همچنان رو به افزایش است.کشور روسیه یکی از تقاضا کنندگان عمده شیشه سکوریت است که تقریبا بیشتر واردات آن از ایران انجام می‌شود و تجار روسی تولید کنندگان ثابتی در ایران دارند.

جنس مرغوب تولیدات شیشه ایرانی باعث شده که تجار روسی اعتماد بیشتری به تولید کنندگان ایرانی بکنند و در نتیجه صادرات شیشه به روسیه بیشتر شود.

اما به سبب وجود بازار رقابتی در ایران، این رقابت به صادرات هم نفوذ کرده برخی مراکز تولیدی برای پیشرفت خود، قیمت را پایین آوردند و کشور روسیه که به دنبال سود بیشتر و ضرر کمتر است، شیشه سکوریت را با قیمت پایین‌تری از ایران می‌خرد.

مراحل صادرات شیشه

بدون شک نخستین دلیل پیشرفت صادرات شیشه سکوریت، کیفیت بسیار خوب این کالا در تولیدات داخلی است که سبب شده تجار خارجی اعتماد بیشتری به محصولات ایرانی کنند.اما دلیلی که باعث پیشرفت بسیار زیاد صادرات شیشه سکوریت شده، وارد شدن ایران به سازمان اقتصادی اوراسیا است.

یکی از مزایای عضو شدن ایران به این سازمان اقتصادی، آشنایی بیشتر کشور‌های با انواع تولیدات داخلی به ویژه شیشه سکوریت است که درصد صادرات را در حال و آینده بیشتر می‌کند.کشور ایران با عضو شدن در سازمان اوراسیا، صادرات مستقیم و پر سود‌تری داشته است به گونه‌ای که درصد سود آوری از طریق ارز بعد از وارد شدن به این سازمان بیشتر شده.

علت آن هم ارتباط مستقیم ایران با کشور‌های تقاضا کننده است که در نتیجه باعث دور زدن تحریم‌های آمریکا و سود دهی بیشتر این صادرات می‌شود

صادرات کالا سلام گمرک1

مراکز تولیدات شیشه سکوریت در ایران

به علت پیشرفت ایران در زمینه صادرات شیشه ، مراکز بسیار زیادی به این کار مشغول شدند و مراکز قبلی تولیدات خود را قوی‌تر کردند.

مهم‌ترین مراکز تولیدات شیشه سکوریت، ابتدا در تهران و کرج، سپس در قزوین قرار دارد. این تولیدات از طریق بنادری مثل بوشهر و عباس، خرمشهر و امام صورت می‌گیرد و این بنادر نقش بسیار مهمی در صادرات ایمن و سریع به کشور‌های همسایه دارند.

در پایان

صادرات شیشه سکوریت یکی از پرسود‌ترین صادرات اخیر ایران است که پیشرفت آن در صادرات باعث پیشرفت تولیدات و کیفیت تولیدات شیشه شده است و در نتیجه به یکی منابع مهم ارز آوری در ایران تبدیل شده که پیش بینی می‌شود تا سال‌های آینده این صادرات گسترش بیشتری پیدا کنند.

در خدمات بازرگانی بیشتر دربارۀ خدمات ما در زمینه صادرات بخوانید

صادرات هندوانه از گمرک بوشهر
ترخیص کالای صادراتی

صادرات هندوانه

بیش از 5 سال است که گروه بازرگانی سلام گمرک در زمینه انجام خدمات گمرکی و لجستیک کالای صادراتی علی الخصوص صادرات هندوانه ( صادرات میوه و تره بار ) فعالیت می‌کند.

صادرات سود پرک از گمرک بوشهر
ترخیص کالای صادراتی

صادرات سود پرک

انجام خدمات گمرکی در زمینه صادرات سود پرک شفاف باشید، متفاوت باشید بیش از 5 سال است که گروه بازرگانی سلام گمرک در…
صادرات سنگ به قطر1
ترخیص کالای صادراتی

صادرات سنگ

بیش از 5 سال است که گروه تجاری آموزشی سلام گمرک در زمینه انجام خدمات گمرکی و لجستیک کالای صادراتی علی الخصوص صادرات سنگ فعالیت می‌کند.

تماس با ما

آدرس

بوشهر بلوار طالقانی روبروی درب خروج گمرک ساختمان مهدی

ارسال پیام در واتس اپ

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس سریع ، همیشه پاسخگو هستیم