ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی بندر عباس

گمرک بندر عباس و ترخیص کالا در  گمرک بندرعباس

شفاف باشید، متفاوت باشید

بیش از 15 سال است که گروه بازرگانی سلام گمرک در زمینه ترخیص کالا وارداتی و کالای صادراتی فعالیت می‌کند. تجربۀ این سال‌ها به ما نشان داده است که سرعت و قیمت منصفانه و آگاهی به قوانین گمرکی و بازرگانی در افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایت وارد کننده و صادر کننده نقش بسزایی ایفا می کند. دقیقاً همین نگاه بود که باعث شد ما وارد عرصۀ انجام خدمات گمرکی و ثبت سفارش ، حمل و نقل دریایی در گمرک بندرعباس شویم. به این امید که بتوانیم نقشی کوچک در بهبود و توسعۀ توسعه بازرگانی ایران عزیزمان داشته باشیم.

همراه شما

به سوی تجارتی عالی

+ 5 سال
+10 سال

تجربه کاری در زمینه حمل دریایی

+ 20 سال
+ 5 سال
ترخیص کار گمرک شهید رجایی بندر عباس

گمرک بندرعباس

از گذشته تا کنون تجارت از راه دریا یکی از مهم ترین راه های تجارت در جهان است.بندرعباس یکی از بندرهای مهم تجاری در ایران است.

گمرک بندرعباس ( گمرک شهید رجایی ) به عنوان یکی از قطب های اقتصادی مهم کشور، به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه ای که دارد سالیانه بیش از 88 میلیون کالا را پذیرش می کند. این بندر با وسعتی در حدود 4800 هکتار در سال 1390 به دلیل تحریم ها علیه ایران نتوانست در زمینه ی واردات کالا فعالیت نماید. اما از سال 1393 به بعد این بندر فعالیت های خود را دوباره آغاز کرد.

در این مقاله قصد داریم نحوه ترخیص کالا از گمرک بندرعباس که شامل گمرک شهید رجایی و گمرک شهید باهنر است را شرح دهیم. این دو گمرک جزو بزرگترین بنادر کشور محسوب می شوند، اما بیشتر ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی که مساحت بزرگتری دارد انجام می گیرد.

برای مشاوره رایگان در زمینه ترخیص کالای وارداتی ، صادراتی ، حمل و نقل دریایی با ما تماس بگیرید: 02128428174

خدمات ما به شما

جهت بهبود فرایند ترخیص کالا. واردات و صادرات کالای شما

سریع

ما در سریع ترین زمان ممکن نسبت به انجام خدمات درخواستی شما اقدام میکنیم.

قیمت

ما با منصفانه ترین قیمت نسبت به انجام خدمات درخواستی شما اقدام می کنیم.

آگاهی به قوانین

ما با آگاهی در زمینه واردات و صادرات  به شما جهت پیش برد اهداف تجاری کمک خواهیم کرد.

صرفه جویی

ما با صرفه جویی در زمان و هزینه های گمرکی و حمل به شما کمک خواهیم کرد.

گمرک ایران

ترخیص کالا از گمرک بندرعباس

همان طور که می دانید بندرعباس یکی از گرم ترین شهرهای ایران است. دمای این شهر در روزهای گرم سال تا 50 درجه سانتی گراد و در روزهای سرد سال تا 2 درجه سانتی گراد می رسد. بندر عباس مانند دیگر شهرهای جنوب کشور دمای بالایی دارد. از این رو زمانی که کالای شما قابلیت فساد دارد دما اهمیت بالایی پیدا می کند. در مورد کالاهایی نظیر مواد غذایی، دارو، لوازم بهداشتی و آرایشی و … مسئله ی فساد و دمای پایین اهمیت ویژه ای دارد. استفاده از کانتینر های یخچال دار برای ترخیص کالا از گمرک بندرعباس برای شما هزینه های زیادی در بر خواهد داشت، از این رو ما توصیه می کنیم برای ترخیص کالاهای فساد پذیر خود حتما از شرکت های ترخیص کالا کمک بگیرید. البته بسته به نوع کالا هزینه ی ترخیص کالا و نگهداری آن متفاوت خواهد بود. در صورت نیاز می توانید با متخصصان سلام گمرک در این زمینه مشاوره دریافت نمایید.

عمده کالاهای که از گمرک بندرعباس ترخیص می شود

ترخیص لوازم خانگی

ترخیص تجهیزات پزشکی

ترخیص فرش ماشینی

ترخیص لوازم آرایشی و بهداشتی

ترخیص شیرآلات بهداشتی

ترخیص خودرو

ترخیص ماشین آلات راهسازی نو

ترخیص کالاهای خاص نظامی

ترخیص کالا از گمرک

مراحل ترخیص کالا

تحویل اسنادی مانند گواهینامه بهداشتی، بارنامه کالا به گمرک

بررسی و انطباق اسناد

بررسی و انطباق اطلاعات با مشخصات محصول

صدور پروانه ی ترخیص

ترخیص کالا و کنترل نهایی

گمرک شهید رجایی در بندرعباس

  • گمرک شهید رجایی با وسعتی در حدود 2400 هکتار و انباری به مساحت 27 هزار متر مربع،در سال 1376 به صورت منطقه ی ویژه اقتصادی در هیئت دولت تصویب شد و دارای اهمیت ویژه در بندرعباس است. وجود جرثقیل هایی که کار ترخیص کالا را سریع می کند،این گمرک را از سایر گمرک ها متمایز کرده است.

این بندر امروزه با 85 شرکت بین المللی در زمینه ترخیص کالا ارتباط دارد از این رو این از اهیت ویژه ای برخوردار است. در مورد اهمیت گمرک شهید رجایی بندرعباس تا آنجا می توان اشاره کرد که هر سال چیزی در حدود 88تن کالا از طریق این گمرک به کشور وارد می شود و سپس ترخیص می شوند.

همچنین این بندر به بزرگترین ترمینال کانتینری کشور معروف است. و حدود 55 درصد از صادرات و واردات ایران از طریق این بندر انجام می گیرد، از طرفی 70 درصد ترانزیت در بنادر ایران به گمرک شهید رجایی اختصاص دارد.

ترخیص کالا وارداتی

امکانات گمرک شهید رجایی

گمرک شهید رجایی با داشتن 40 اسکله ی مجزا و 35 خط کانتینر با امکانات پیشرفته و به روز با بیش از 80 بندر معروف در ارتباط است. که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

به خاطر وجود اسکله ی بزرگ در این بندر کشتی های بزرگ به راحتی می توانند در این بندر پهلو بگیرند و با وجود تعداد زیادی جرثقیل کانتینر ها را انتقال دهند.

با توجه به اینکه در بسیاری از گمرک ها برای تغییر نام کالا باید هزینه ی زیادی پرداخت کرد، در این گمرک شما با پرداخت هزینه ی کمی می توانید این کار را انجام دهید.

خدمات گمرک شهید رجایی بندرعباس

تسهیل انجام کارهای اداری ترخیص کالا

بهبود شاخص های بین المللی و بالا بردن شاخص ها

کنترل واردات و صادرات با امکانات و فناوری های نوین و پیشرفته

در اختیار قرار دادن اطلاعات تجاری به تجار

استفاده از سیستم های به روز و الکترونیکی در تمام امور

مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از ورودشان به کشور

مبارزه با ورود اجناس تقلبی به مسیر تجاری کشور

مبارزه با ورود کالاهای آلاینده ی محیط زیست و جلوگیری از ورودشان

وارد نکردن کالاهای فاسد به کشور

مدیریت قوی و سازماندهی سیستم گمرک

کاهش هزینه های گمرک با ارائه ی خدمات به روز

رعایت کلیه ی اصول و قوانین تجارت و سرعت در انجام کارهای گمرکی

نکاهی به گمرک شهید رجایی بندر عباس

معرفی بندر شهید رجایی جهت ترخیص کالا

مجتمع بندری شهید رجایی ، با برخورداری از  موقعیت منحصر به فرد جغرافیایی در نزدیکترین نقطه به تنگه هرمز و دهانه ورودی خلیج فارس، به دلیل  فاصله کوتاه از مسیر اصلی تردد بین قاره ای کشتی ها ، با قرار گرفتن در محل تلاقی کریدور ترانزیتی شمال – جنوب ، مهمترین دروازه واردات و صادرات جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

این مجتمع عظیم بندری که در نقطه مرکزی نوار ساحلی جنوب کشور و در استان هرمزگان با بیش از 2 هزار و 300کیلومتر مرز دریایی، واقع شده، به واسطه قرار داشتن در جوار صنایع بزرگ این استان و استانهای تولیدی کشور و همچنین برخورداری از زیر ساختهای مناسب شقوق مختلف حمل و نقل و اتصال به شبکه بین المللی راه آهن، هوایی وجاده تاریخی ابریشم،بیشترین نقش در صنعت حمل و نقل را ایفا نموده و با بیش از 80 بندر معروف جهان از طریق 35 خط برتر کانتینری دنیا تبادل کالا و مراوده بازرگانی دارد.

مجتمع بندری شهید رجایی ، با 2400 هکتار وسعت ، از ظرفیت پذیرش 100میلیون تن کالا در سال برخوردار است و ظرفیت بهره مندی از 40پست اسکله،  با در اختیار داشتن بزرگترین و پیشرفته ترین ترمینال کانتینری کشور، و پس از افتتاح فاز دوم طرح توسعه از ظرفیت 6میلیون TEU کانتینر در سال برخوردار بوده و حجم گسترده ای از عملیات جابجایی کالای عمومی خصوصاً محصولات فولادی ، فله خشک ، فله مایع  و فرآورده های نفتی خام در این بندر انجام می شود.

این مجتمع عظیم بندری بعنوان دروازه  واردات وصادرات و تنظیم کننده نبض اقتصاد کشور ، طی سالهای اخیر حرکتی را برای جهانی شدن و گرفتن سهم بیشتری از حمل و نقل دریایی و تجارت بین المللی آغاز کرده و برای ایستادن در رتبه اول بنادر منطقه در افق چشم انداز 20 ساله کشور، برنامه هایی با هدف توسعه و افزایش کارایی و ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این بندر به اجرا درآمده که ماحصل آن جذب بیش از 23000هزار میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی دراین بندر بوده است.

در نتیجه این تلاش ها، بندر شهید رجایی در سال 2011 میلادی با رشدی معادل 46 درصد ، در میان 3500 بندر مهم دنیا با 28 پله صعود از رتبه 72 به رتبه 44 دست یافته است.

نقطه آغاز جهش فعالیت های بندر، طرح توسعه و تکمیل حوضچه های دوم و سوم این مجتمع به منظور احداث اسکله های جدید با آبخور حدود 17 متر برای پهلو دهی شناورهای با ظرفیت 150 هزار تن بوده است.

الحاق 2400 هکتاراز اراضی واقع در شمال بندر شهید رجایی و ارتقاء مساحت بندر به 4800 هکتار و فراهم شدن امکان ایجاد یک شهر لجستیک بندری برای بسط و توسعه صادرات مجدد و ارائه خدمات ارزش افزوده از مهمترین اقدامات در حال انجام برای پیوستن این بندر به جمع بنادر نسل سوم جهان بوده  و با اجرای آن در آینده ای نزدیک، منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی ، ارزشمندترین و موثرترین نقش را در شکوفایی اقتصادملی و توزیع کالا در منطقه  ایفا خواهد نمود.

سخن پایانی

با توجه به اهمیت گمرک در صادرات و واردات کالا برای تجار، گمرک بندر عباس یکی از مهم ترین بنادر گمرکی برای تجار ایرانی در کشور است.

همچنین با توجه به اینکه کارهای ترخیص کالا نیاز به سرعت عمل و انجام مراحل مختلف دارد، به تجار عزیز توصیه می کنیم کارهای گمرک خود را به شرکت های مطمئن و حرفه ای بسپارند و گزینه ی پیشنهادی ما شرکت بازرگانی سلام گمرک است.

تیم حرفه ای سلام گمرک با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه ی حمل و نقل دریایی و داشتن بهترین ترخیص کار گمرک بندرعباس، کلیه ی مراحل پیچیده و پر دردسر ترخیص کالا را سریع و بدون مشکلات رایج به انجام می رساند.

از این رو شما به راحتی با تماس با سلام گمرک می توانید کلیه ی کارهای ترخیص کالایتان را به سرعت انجام دهید.

در خدمات بازرگانی بیشتر دربارۀ خدمات ما در زمینه ترخیص کالا بخوانید

ترخیص لوله استیل از گمرک
ترخیص کالای وارداتی

ترخیص لوله استیل از گمرک

ترخیص لوله استیل از گمرک شفاف باشید، متفاوت باشید بیش از 10 سال است که گروه بازرگانی سلام گمرک در زمینه انجام ترخیص…
تصویر ترخیص لوازم التحریر
ترخیص کالای وارداتی

ترخیص لوازم التحریر

ترخیص لوازم التحریر و ترخیص کار لواز التحریر شفاف باشید، متفاوت باشید بیش از 10 سال است که گروه بازرگانی سلام گمرک در…

تماس با ما

آدرس

بوشهر بلوار طالقانی روبروی درب خروج گمرک ساختمان مهدی

ارسال پیام در واتس اپ

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس سریع ، همیشه پاسخگو هستیم