ترخیص لوازم التحریر از گمرک بوشهر

ترخیص لوازم التحریر و ترخیص کار لواز التحریر

شفاف باشید، متفاوت باشید

بیش از 10 سال است که گروه بازرگانی سلام گمرک در زمینه انجام ترخیص کالا وارداتی علی الخصوص ترخیص لوازم التحریر فعالیت می‌کند. تجربۀ این سال‌ها به ما نشان داده است که سرعت و قیمت منصفانه و آگاهی به قوانین گمرکی و بازرگانی در افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایت وارد کننده نقش بسزایی ایفا می کند. دقیقاً همین نگاه بود که باعث شد ما وارد عرصۀ انجام خدمات گمرکی و لجستیک در زمینه ترخیص لوازم التحریر ( ترخیص کار لوازم التحریر )  شویم. به این امید که بتوانیم نقشی کوچک در بهبود و توسعۀ توسعه بازرگانی ایران عزیزمان داشته باشیم.

همراه شما

به سوی تجارتی عالی

+ 5 سال
+10 سال

تجربه کاری در زمینه حمل دریایی

+ 20 سال
+ 5 سال
ترخیص کار لوازم التحریر

ترخیص لوازم التحریر

واردات کالا یکی از مهمترین بخش‌های تجاری هر کشور بوده و باید طبق قوانین گمرکی تعیین شده انجام شود. به گونه‌ای که هنگام واردات باید به قوانین داخلی و سازمان توسعه و تجارت احترام گذاشت و از مسئله حمایت از تولید ملی غافل نشد. در این مطلب از  گروه بازرگانی سلام گمرک نحوه ترخیص لوازم التحریر را به شما آموزش می‌دهیم و به چند نکته مهم اشاره می‌کنیم. توصیه می‌شود، قبل از اینکه اقدام به واردات کالا به کشور کنید از نیازهای جامعه مطلع شده و طبق آن محصولات خود را خریداری و وارد کنید.

خدمات ما به شما

جهت بهبود فرایند صادرات کالای شما

سریع در ترخیص کالا

ما در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ترخیص و ارسال کالای وارداتی شما اقدام میکنیم.

قیمت در ترخیص کالا

ما با منصفانه ترین قیمت نسبت به ترخیص و ارسال کالای وارداتی شما اقدام می کنیم

آگاهی به قوآنین در ترخیص کالا

ما با آگاهی در زمینه قوانین واردات کالا به شما جهت پیش برد اهداف تجاری کمک خواهیم کرد.

صرفه جویی در هزینه واردات

ما با صرفه جویی در زمان و هزینه های گمرکی و حمل به شما کمک خواهیم کرد.

صادرات ایران

شرایط واردات و ترخیص لوازم التحریر

لوازم التحریر یکی از کالاهای پرمصرف در کشور بوده و تقریبا در تمامی ادارات و مدارس به عنوان کالای اصلی از آن استفاده می‌شود. امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار به دلیل سود زیادی که لوازم التحریر دارد اقدام به واردات آن به کشور کرده‌اند. برای واردات این کالا کافیست تمام هزینه‌های گمرکی آن شامل هزینه انبارداری، سود بازرگانی، هزینه بیمه، هزینه تخلیه کالا، بهای سیف (CIF)، ارزش افزوده 9 درصد و حقوق گمرکی آن را پرداخت کرده و در پایان هزینه وزارت راه و ترابری را حساب کنید.

البته، قبل از پرداخت این هزینه‌ها باید اولین گام را برداشته و اقدام به دریافت مجوز از سوی نهادهای ذیربط کنید. برای این کار باید مدرک پرفرما را به همراه اطلاعات کامل محصول، سفارش بازرگانی خود را ثبت کنید. پس از تایید و دریافت مجوز شما می‌توانید برای ترخیص لوازم التحریر وارداتی خود مراحل بالا را به ترتیب طی کرده و کالای خود را به سلامت از گمرک خارج کنید. بهتر است برای این کار از مشاوران خبره کمک بگیرید تا هنگام ترخیص کالا از گمرک به مشکل برنخورید

مراحل صادرات کالای ایران

تعرفه گمرکی جهت ترخیص لوازم التحریر

لوازم التحریر یک اصطلاح عام است و شامل اقلام مختلف می باشد. در کتاب طبقه بندی HS که مبنای تعرفه گمرکی ایران است، چنین اصطلاحی وجود ندارد، بلکه هر کالایی به نام ذکر شده است. مثلاً مداد، پاک کن، خودنویس، خط کش، کاغذ، … بنابراین باید کالا مشخص شود تا حقوق و عوارض آن معین گردد.

مهم ترین لوازم التحریر وارداتی

انواع لوازم التحریر

لوازم التحریر مهندسی

لوازم التحریر اداری

مداد

پاکن

خودکار

انواع ماژیک

لوازم نقاشی از جمله رنگ، بوم، قلمو و…

انواع دفتر و کاغذ

انواع رنگ و مداد های رنگی مثل گواش، مداد شمی و…

 

ترخیص کالا وارداتی

مدارک مورد نیاز جهت ترخیص لوازم التحریر

جهت ترخیص لوازم التحریر از گمرک به مدارکی نیاز است از جمله مدارک مورد نیاز می توان به بارنامه کالا (شامل اطلاعات درباره ی کالای موردنظر) و اجناس، برگه ی ترخیصیه (تسویه حساب وارد کننده با شرکت حمل کالا)، ثبت سفارش کالا، پروفرما (PROFORMA یا پیش فاکتور، سندی از طرف صادرکننده که در آن مجموعه شرایط پیشنهادی در جهت صدور کالا و یا کالاهای معینی به وارد کننده اعلام می شود.)، بیمه نامه، گواهی مبدا( گواهی حاوی اطلاعات درباره ی کالا و کشور سازنده آن)، فاکتور کالا، گواهی بازرسی، قبض انبار و ظهرنویسی اسناد اشاره کرد. لازم به ذکر است، اظهارنویسی زمانی صورت می گیرد که اعتبار سندی به روش های وصولی یا افتتاحLC و براتی باشد. پس از اینکه مدارک مورد نیاز به گمرک تحویل داده شد لازم است اظهارنامه ای تنظیم و ثبت شود. این کار باید با دقت و توجه بسیار انجام شود زیرا در مراحل بعدی اطلاعات تنظیم و ثبت شده ی اظهارنامه با اسناد خرید مقایسه خواهند شد و اگر کوچک ترین تناقض و مغایرتی وجود داشته باشد فرایند ترخیص قطعات و اجناس به مشکل خواهد خورد.

در خدمات بازرگانی بیشتر دربارۀ خدمات ما در زمینه ترخیص کالا بخوانید

ترخیص لوله استیل از گمرک
ترخیص کالای وارداتی

ترخیص لوله استیل از گمرک

ترخیص لوله استیل از گمرک شفاف باشید، متفاوت باشید بیش از 10 سال است که گروه بازرگانی سلام گمرک در زمینه انجام ترخیص…
تصویر ترخیص کار اسباب بازی
ترخیص کالای وارداتی

ترخیص اسباب بازی

ترخیص اسیاب بازی و ترخیص کار اسباب بازی شفاف باشید، متفاوت باشید بیش از 10 سال است که گروه بازرگانی سلام گمرک در…

تماس با ما

آدرس

بوشهر بلوار طالقانی روبروی درب خروج گمرک ساختمان مهدی

ارسال پیام در واتس اپ

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Call Now Buttonتماس سریع ، همیشه پاسخگو هستیم